Bilder från kungsängen.

Klockan 16:41 den 8 april 2009

Hejsan !
Som sagt har jag ju laddat upp lite bilder från när jag var med mitt fotbollslag på träningsläger i kungsängen.
Det var inte samma fotbollslag nu som då.
Men aja, dom som är med på bilderna är iallafall kvar.
Vi ska snart dit igen jag tror vi ska dit om 1 eller 2 veckor =) då kan jag ju ta ennu mer bilder :P
Här kommer bildera som jag tog med min mobil, eller jag tog ju fler men här är dom som jag har laddat över till datorn.
Fråga om ni får ta en bild, TACK !



Sorry lite dålig bild, eller asså kameran är lite dålig.



Madde, Linda och Hanna <3 =)



Amine, Linnéa och Frida <3 =)



Olivia =)



Elinor, som pratar =)

Jaa... Där har ni några fina bilder på det bääääästa laget !
Kram Madde.

Kommentarer
Postat av: fotbollstjejen(linnea)

hej!! ja, vi har varit på åland och jag har ett likadant pris som du håller i på heathernXXD jag är född 1996

2009-04-08 @ 18:15:00
URL: http://fotbollstjejen.blogg.se/
Postat av: moa =D

heet olivia var XD!

2009-04-13 @ 14:05:04
URL: http://hydrapes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0