Blogga igen

Hej !
Jag hade tänkt att börja blogga igen. Det där med fotbollen har inte gått över, men det kommer det aldrig att göra så det är lika bra att jag börjar nu.
Jag kan säga att det var Elinor som hade slutat i V.D.F :( jag har varit jätte ledsen. Men jag är gled fot Elinor´s skull. Man måste gå vidare och hoppas att hon kan börja hos oss nästa sessong igen =) det skulle ju vara toppen. Jag vill bara säga en sak till er som spelar fotboll (Inte bara till Ellie, så ta inte åt dig) Man ska inte byta blubb förns man är 15 år för som tjej utvecklas kroppen hela tiden och men utvecklas som i vågor.
Det var mamma som hade pratat med en tränare och han hade hört de. (Men inte speciellt till Elinor)


 Jag kom nyss hem från fotbollsträningen. Vi gjorde en massa nys övningar =) Så klart var det lite ovant att Ellie inte var där :( Men det känndes som om hon var där lixom hennes skratt o så ... =)
Men nu hinner jag inte blogg mer för i dag, jag ska duscha kolla på T.V och sen ska jag sova tror jag.
I morgon blir det skola igen.

P.S jag kommer sluta med att skriva datum och så där uppe.

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: moa =D

vet du om madde S har blogg? du kan svara på min o olivias blogg :D:D



puss o kram! <3

2009-04-15 @ 15:57:17
URL: http://hydrapes.blogg.se/
Postat av: Mirry

Hej där, vilken snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

2009-04-15 @ 17:22:37
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Olivia H

Du får gärna säga till om du vill att jag ska fixa en header :P

jag har fixat min (en ny) för ett tag sedan. Jag har ett nytt pogram förstår du ;)

Så säg bara till om du vill ha en header av mig <3

2009-04-15 @ 20:57:57
URL: http://finaiva.blogg.se/
Postat av: Salarinho

Lita inte på barca fan, om du kan spanska så kan du förstå vad jag ska säga nu. Barca cabron saluda campeon. Lita ALLTID på real fan för att vi äger, nä skoja men glöm inte att man inte ska lita på Barcelona och deras fotbollsgud Messi sajk fast iallafall så ska du vara real fan tvingar inte dig men om du ska känna dig trygg så är det klart att du ska bli en Madridista. HALA EL MADRID <3 hotmail: Salarinho snabel a hotmail.com

2009-04-16 @ 18:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0