Dans

Hejsan !
Nu har jag kommit hem från dansen =) Det var roligt, fast man blir så varm för att vi ska ju uppträda matmandansen och då ska man ha en kappa på sig och den är så himla varm :P Men annars var det kul. Jag och Hanna ska stå kvar längs när alla andra har gått ut =) Så vi får se hur det går, man får ju hoppas på att inte göra bort sig xD

Snart ska jag titta på "Hjälp ! jag är med i en Japans tv show" hihi jag tror den börjar klockan 8 till 9.
Men innan det tror jag nog att jag ska ta ett bad. 

Jag vet att min blogg är rätttråkig nu för tiden, men jag ska försöka blogga mer och lägga in lite bilder till de också =)

Nyss var jag inne på Kissie´s Olivia´s Linda´s Petra´s Fanny´s Hanna´s och Ellie´s bloggar =) Elinor har ju spärrat sin blogg, så nu mera måste man ha lösenord och användarnamn om man vill komma in på hennes blogg.
Jag kan tyvärr inte säga det till er, men om ni vill veta så kan ni ju maila, msn:a ringe eller något till Elinor. 

Så, men nu ska jag bada, som sagt.
Puss på er



En bild på Rebecka, Madde, Jag, Angelica, Linda och Amine. På väg till åland :D

Kommentarer
Postat av: moa =D

haha, "matmandansen", det låter lite kul xd

2009-04-23 @ 19:26:34
URL: http://hydrapes.blogg.se/
Postat av: Salarinho

Nej du har en bra hemsida. En av de bästa jag sett faktist. Fortsätt så

2009-04-23 @ 20:19:27
URL: http://salarinho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0