Efter träningen.

Klockan 20:57 den 7 april 2009

Hej hej !
Nu har jag duschat och ätit lite mat. Jag åt egentligen innan jag åkte till träningen men när jag kom hem var jag hungrig :P Så jag åt lite falukorv och mackaroner =)

Sen var jag ju på fotbollsträning. Det var roligt ! 
Lite jobbigt också men jaja. Ellen tävlade med mig typ hela tiden, så jag blev rätt tröt då x)
Elinor var inte på träningen i dag :( Och hon kommer inte komma i morgon heller, för hon är typ på nån kryssning med en kompis och då kunde hon inte vara med :(  Hon kommer typ hem i morgon och jag vet inte om hon hinner komma på träningen. (Jag tror inte de)

Vi har fått nys matchtröjor =) dom är skit snygga x) Men man måste typ lämna in sin gammla för att flickar 98 ska ha dom.
Det var många som inte hann se det mailet för att Peter (vår tränare) skickade ut det vid halv 6. (träningen började 6)
Men det var inget som var förväntat heller. Men nåste ha med sig dom senast nästa vecka för att då börjar alla matcher.

Nu ska jag avsluta det här inlägget.
Ha det bra !
Puss o kram Madde

Ett litet collage som jag har gjort :

Kommentarer
Postat av: nathalie

hej madde om du har ellies mobil nr kan du smsa henne då att hon ska logga in på msn om hon vill:)

puss

2009-04-07 @ 21:05:37
URL: http://smizzan.blogg.se/
Postat av: nathalie

hej gmn om du har ellies nr så kan du be henne logga in på msn snälla puss

2009-04-07 @ 21:25:43
URL: http://smizzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0