Fotbollsträning, mat, t.v och dator.

Klockan 21:53 den 8 april 2009

Hejsan !
För ett tag sen kom jag hem från fotbollsträningen. Det var roligt !
Vi har ju som sagt fått nya match tröjor, dom är as snygga !
Ni kommer säkert se den någon gång.

Sen har jag ätit mat igen. Jag åt innan träningen också men alla i min familj var lite hungriga så mamma åkte och köte pizza. Fast jag åt hamburgare. Om man tänker efter var det jätte länge sen vi åt pizza.
Medans vi åt så kollade vi på hockey. Det var typ hv71 mot frölunda eller nått. Tror de.

När jag hade ätit klart och så gick jag till datorn. Jag chattade med Elinor, hon ska göra en ny header till Nathalie.
Kolla gärna in den när hon är klar. Elinor är jätte bra på att göra header.
Jag kommer inte lägga in några fler inlägg idag.
Eller jo, fast bara hur många besökare.
Men nu ska jag göra något annat hej då !
Kram Madde.



Hihi lite rolig bild. Som jag tog för ett tag sen.
Älskar dig Elinor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0