Fotbollstuneringen =)

Klockan 10:07 den 6 april 2009

Hej !
Igår var jag ju på fotbollstunering med lag 4.
Det var jätte kul !
Första matchen vann vi med 2-0 =) andra matchen vann vi med 12-0, haha dom var skit lätta. Men jag tror inte att dom var ett medel lag, dom var nog ett lätt lag. Så jag vet inte varför dom var där med jaja bra för oss iaf =)
tredje matchen blev det 1-1.
Sen den 4 matchen tog vi lednignen med 2-0 tills andra halvleken kom. Då gjorde dom 2-1 sen 2-2 och till sist 3-2 så vi förlorade den matchen :( Åhh jag önska att vi fick spela om den matchen, alla var så trötta och hade ont i benen :(
Men vi hade som mål när vi kom dit att komma 3:a och det kom vi. (Fast i vår grupp)
Och sista matchen gjorde vi 1-0 sen gjorde dom 1-1 :( Så det blev straffar vi började att lägga en och det var Jessica som skulle gå fram och skjuta. Men hon sköt över. Då var det deras tur men dom sköt också över.
Då skulle jag gå fram och lägga straffen och jag skjöt rakt upp i krysset =) Och en sport kommentator som var där, han är känd från T.V. (Men jag vill inte säga några namn) Han sa : ojojoj det var den snyggaste straffen jag sett på länge ! En sån straff kan ingen i hela världen ta !
Haha, coolt va ! ;) Jag har inte hört det själv men dom som stod i publiken brevid honom sa det =)
Det var en till kommentator där (Fast jag säger fortfarande inga namn)

Men i allafall. Då skulle dom lägga sin straff men Linnéa (vår målvakt) räddar den ! =)
Då skulle Elinor lägga en straff, men hon missar :( Då var det desar tur och dom sätter den.
Då skulle Madde skjuta, men missar :( Så sätter dom den :(
Så vi förlorade och kom 6:a i hela alltet.
Jag tycker att det var rätt bra men vi kunde ju kommit längre. För det gick ju så bra för oss i början.
Man jaja, vi hade ju som sagt som mål att komma minst 3:a, och vi gjorde det =)
Här kommer lite bilder från tuneringen :



Jag och Elinor =) <3



Haha, jag ;)



Elinor och Nathalie :)



Dom bästa i världen ! xD



Här har vi Linnéa Angelica och Amine =)
Jusste amine vann typ allting på lotteriet hon vann en choklar mojeng som typ var värd 1000 eller nått vet inte men endå coolt va ?! ;) Asså hon vann ju mera men det var det största hon vann
Jaa... det var inte alla men det var några bilder iaf =)
Ni får ha det så jätte bra !
Det kommer en video när vi gör mål, strax.
Puss o kram Madde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0