Hemma fårn dansen och ska snart äta mat.

Klockan 18:30 den 2 april 2009

Hejsan !
Nyss kom jag hem från dansen.
Det var roligt. Först så körde vi en disco-dans tävling. (fast på skoj så klart)
En tjej som heter Lillyboy vann. Hon är jätte dikdig på att dansa =)
Sen så gjorde vi en robbot dans, jag tyckte inte den var så jätte rolig :(
Och sist men inte mins batman-dansen , den är rätt rolig. Ibörjan tyckte jag inte att den var så rolig men sen så tyckte jag att den blev roligare och roligare =)
Jag åkte hem med mamma, Hannas mamma hade också kommit, jag tror att det blev ett litet missförstånd typ xD
Snart ska jag äta mat. Fast jag måste typ ta hand om mina kläder först. Eller så gör jag det sen :P

Imorgon ska jag inte göra något speciellt.
Vi slutar 10 över 1 i morgon :D oyee !
Jaa men nu ska jag äta hej då !
Kram Madde <3

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0