Hemma från täby

Hejsan !
Det här kommer att bli ett kort inlägg, så ni bara vet.

Nu har jag kommit hem från täby. Min lille bror (Oscar) fyller år om en vecka så vi köpte paket till honom.
Jag köpte (mamma o pappa) ett par vita leggings som jag ska ha på dans-showen, men jag kan ju så klart ha dom annars också, en vit kofta, ett par solglas ögon och ett fodral till dom, och ett rosa linne =)
Tack så mycket ! <3 =)

Idag har jag också fått en massa kläder av mamma. 3 adidas linnen, typ 2 adidas shorts och typ 4 andra shorts. Vet inte om jag sa (skrev) rätt nu orkar inte räkna alla :P

Om en timme ungefärr ska vi äta mat. Sen ska jag nog kolla på tv. Men vi får se om jag kommer blogga nå mer i dag.
Ååhh, i morgon är det skola igen. Jag orkar inte. Men det är tur att vi är lediga på fredag =)

Nu ska jag nog duscha tror jag.
Ha det bra hej då !
Pussar

Kommentarer
Postat av: Alma

Alma

2009-04-26 @ 18:46:01
Postat av: sötnosen Linda

sv: du kommer alltid oxå att va min bästis, du kommmer liksom ändå alltid finnas i mitt hjärta ! xd <333333333

2009-04-26 @ 19:14:37
URL: http://frazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0