Hemma från tränignen.

Klockan 20:53 den 1 april 2009

Hellii !
Idag har jag varit iskolan. Vi kommer inte att göra fler natoinellaprov den hör veckan. Det kommer bara vara dom som kasnke har varit sjuka och har missat ett prov som kommer få göra klart dom.
Efter skolan så var jag med Elinor =) Vi var hemma hos henne.
Vi skulle mötas vid tågstationen, och sen skulle vi ju hem till henne.
Issabelle och hennes lilla syster Josefin gick med mig till tåget där Ellie skulle vara.
Men jag kom lite sent för vi hade gyma till klockan 2 och den skulle jag ju duscha och så...
Ja.. så då gick Ellie lite längre och mötte mig.
Då visdade det sig att Josefin och Issabelle bodde på samma gård dom Elinor. =)
Haha, det var lite coolt faktiskt :)

Jag och Elinor satt vid datorn, spelade fotboll, köpte glass, åt middag och bytte om.
När vi skulle köpa glass så blev det lite knäppt xD
Elinor skulle gå in och byta tröja men då såg vi ju att glassbilen kom.
Så då ville vi köpa glass då sprang Ellie hem och bytta tröja, se tog hon med sig plånboken, men missade glass bilen.
Då ropade Ellie i fönstret att hon hade missade den. Men då hade glassbilden bara åkt en liten bit. Då sa jag ju det till henne (att den stod en liten bit bort) Men hon tog lixom inte med sig den, för vi kom fram till att hon skulle lämmna den.
Men sen kom den till baka xD Då fick vi (Ellie) springa hem igen och hämta den.
Och sen tillslut så köpte vi glass på pack. En magnum och en vänner tror jag.
Jag tog tyvär inte med mig min (pappas) kamera idag :( jag tog bara bilder på min mobil men den som man laddar över bilderna med är på pappas jobb och jusst nu är han i Frankrike. 

Men i allafall när vi hade ätit och bytt om så åkte vi till fotbollstränignen. Vi gjorde lite nya övningar, eller ne jag tror vi har gjort dom förut. Men bara en gång.
Jaa... sen åkte jag hem med Madde. Och nu har jag nyss duschat, och sitter nu vid datorn. Jag tittar också på något göra om grej jag kom inte i håg vad det heter. Den hette typ room något...
Nästa gång jag spelar fotboll blir på söndag. För då har jag ju fotbollstunering med lag 4.
Jaa... men nu ska jag gå ni får ha det så jätte bra.
Puss o kram // Madde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0