Hemma igen

Klockan 16:05 den 7 april 2009

Hej hej !
Nu är jag hemma igen. Jag har varit ute och spelat fotboll med Linda, Linnéa och Amine. Amine ringde och undradwe om hon fick vara med och det fick hon ju =)
Efter lunch gick alla hem till Linnéa. Vi skulle baka där fast sen gjorde vi inte de xD
Vi åkte hem till Amine, för hon hade ju vunnit en sån där cholad grej. Då gjorde vi choklad och doppade mellos i den.
(Asså jag kallar det för mellos men det heter typ mushmellos, haha, jag vet inte hur det stavas xd)
Men i allafall det var jätte gott. Men det var väldigt mättande.
Sen gick vi ut och spelade fotboll eller vi spelade typ stress.

Nu sitter jag här hemma och ska snart äta mat för att jag ska på fotbollsträning.
Oscar bord komma här vid halv fem, för då ska vi äta.
Jag har inte så mycket att berätta för er jusst nu.
Men nu ska jag gå, jag kasnke lägger in ett inlägg efter träningen.
Hej då <3
Puss o kram Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0