Hihih =)

Klockan 14:34 den 9 april 2009

Hejsan !Jag var nyss hos Linda. Hon hade sett det där inlägget jag skrev för ett litet tag sen. (panik)
Då ringde hon mig och frågade om jag fortfarande inte hade kläder, och det hade jag inte.
Men Linda sa att dom hade en utklädningslåda där dom hade en massa saker. Så jag kunde komma och prova lite kläder och det var jätte fint. Eller iaf påskigt =)
Tack så jätte mycket Linda ! =) <3
Hon skulle bara åka och köpa den där kanin buren. Jusste jag har inte sagt till er : Linda ska få en kaninunge =) Den ska heta rembo eller den heter rambo =) kul va ?
Så dom ska åka och köpa kanin buren nu. Dom kommer hem vi 4, när vi ska gå.
Dom som ska gå med oss är : Linda, Hanna, Linnéa och jag :P =) Jag försöker att ta med mig kameran som ni kan få se sen.
Här kommer några påsk bilder :







Hihi snygga va ? jag fick tipset från Elinor =)
Kram mbfd. (Madde)

Kommentarer
Postat av: sötnosen Linda

hehe, det är lungt förstås. Jag är ju din räddare i nöden , bästavän till dööden (: loveu!

2009-04-09 @ 19:26:38
URL: http://frazzeh.blogg.se/
Postat av: fotbollstjejen(linnea)

vilket lag spelar du i?? bor du i stockholm??

2009-04-09 @ 20:17:56
URL: http://fotbollstjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0