idag

Hejsan !
Men ser inte på kommentarae vem det är som har skickar den. Och jag vet inte hur man får fram det igen. Så om ni vill se så får ni markera det, så ser ni.
Jag ska försöka fixa det, men jag tror inte jag hinner det idag. Vi får se, men bara så ni vet.

Klockan 3 ungefär ska vi åka till täby och köpa sommar kläder. Jag har typ hela garderoben full med sommakläder redan :P

Ska bara säga till er att alla dumma kommentarer tars bort. Så det är ingen idé att ni skickar dumma kommentarer. Jag kommer inte läsa dom som är från anonym. typ. eller jo det kommer jag men jag bryr mig inte om dom.
Men jag skulle bara säga det, så ni behöver inte lägga ner tid till att dra ner humöret på andras bloggar.
Ni som inte har gjort det vill jag inte ska ta åt er.
Jag vet att om man har blogg så får man ju såklart ta det.
Men jag tycker bara att det är så onödigt.

Nu ska vi snart åka så jag måste byta om till lite finare kläder. (för jag har målat altan (stavning) och då har jag såklart inte mina finaste käder)

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0