IKEA

Klockan 19:09 den 4 april 2009


 jag har ju varit på ikea.
Jag tog inga builder på vad jag har köpt för jag orkar inte.
Men jag kan säga =)
En klocka, 2 speglar, en skrivbords-lampa, En sån som man lägger papper i (lite svårt att förklara), typ 5 ramar, En tavla, och en adidas tröja fast den köpte jag inte på ikea, vi åkte till typ ett köp center efter vi hade varit på ikea.
Där köpt Oscar ett par fotbollsskor också (Gräs). Aaa.... mamma och pappa köpte ju också saker men jag orkar inte säga vad. Jag kommer inte ens i håg xD
Sen efter så åkte vi och åt på något ställe kom inte i håg vad det hette men man fick välja lite o så...
Det var iaf jätte gott !
Men nu börjar ju wild kids som jag vill se :P
Så jag hinner inte skriva mer.
Hej då !
Kram Madde.
Här kommer några bilder på mig Oscar och pappa, som vi tog efter vi hade varit borta.



Pappa och Oscar =)



Här är dom igen !



Oscar som kickar.



Jag som kickar.

Nu måste jag skynda mig till wild kids.
Ha det bra !
Kram Madde !

Kommentarer
Postat av: Linda

du har inte bloggat idag, fuck u (; <3333

2009-04-05 @ 21:37:35
URL: http:// frazzeh.blogg.se/
Postat av: Madde B

Nej, jag vet jag pallade inte. Var så trött efter tuneringen, och sur x) :(

2009-04-07 @ 20:45:08
URL: http://mbfd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0