Kungsängen :D

Hejsan !
Nu har jag kommit hem från kungsängen. Det har varit skit kul, går inte att förklara.
Men innan vi  åkte dit så hade vi ju match mot djursholm. Vi vann med 4-0 ! :D Asså vi hade typ 100 chanser, men dom ville lixom inte in i mål xD
Det har varit jätte varm o spela för de var typ 21 grader eller nått idag, så man blev väldigt varm. Men det är skönt med solen iaf. Vi delade upp oss, så dom som spelade i lag 4 gick och körde en övning och det andra en annan övning.Eller så har vi gjort hela det här lägret.
Vi bodde ju på en militär (stavning) skola. Så vi hittade skott o allt där, jag ha faktisk med mig ett hem xD Och så sprang vi i deras hinderbana, fast det var några hinder som vi inte fick göra. Dom är typ för höga eller för svåra.
Jag kan berätta fors och kort här nu, vi har : kollat på talang, busat !, sovit, berättat historier, atit godis, spelat tennis, spelat basket, SÅ KLART SPELAT EN MASSA FOTBOLL och jättamycket saker mer. Men det kommer ta jätte lång tid att berätta det.
Här kommer i allafall bilderna :



På kvällen framför T.V:n =)



Erika =)



Amine x) :D



Jag på fotbollsplan



Natta =)



Linnéa =)



Nu skulle vi gå så där som militärerna, vet inte hur det stavas så orka skriva de.



Olivia =) x)



Några i vårt lag =) <3



På militär-hinderbanan =)



Där är vi igen fast på ett annat hinder.



Jag, går balasgång =)



Bäst i världen xD =) <3



Linda och Hanna =) <3



Hanna på tennis banan =)



Angelica på tennis-banan



Ellen =) <3

Det var inte alla bilder men dom kasnke kommer någon annan gång.


Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Salarinho

Så Madde haru mobil elr? och om du har comviq så kan du väl passa på och ge den till mig? skulle vilja se hur bra du är på fotboll. Om du inte är rädd. 0739369158, skicka ditt kommentar om du ska ge mig den

2009-04-25 @ 21:46:06
URL: http://salarinho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0