Kväll

Hejsan !
Nu har jag nyss kollat på T.V.
Men nu vill ni säkert veta vad det blev i matchen mellen Karby och Valentuna, det blev 6-1 till Kraby :(
Synd men det är bara att ta nya tag och satsa på nästa match iställe. (haha ska komma från mig)'

Min nästa match är på fredag mot Djursholm if 5 tror jag dom hette. Då ska jag ha med mig min packning, för att vi ska till kungsängen direkt efter =) ska bli jätte kul ! Synd bara att det är så långt dit. (inte så jätte långt bara en vecka men ändå)
Så vi hoppas ju såklart att vi ska vinna på fredag så vi kan åka till kungsängen med en vinnst :)
Jag kommer ha med mig kameran så jag kan lägga in bilder efter träningslägret och matchen =)

(Jag spelade inte matchen mellan karby och valentuna, det var mitt andra lag, eller V.D.F svart som gjorde de)

Men nu ska jag kolla på tv hej då
Puss.

Kommentarer
Postat av: salarinho

om du har läst tuffa tag så är det det just nu och synd att ni förlora.

2009-04-20 @ 14:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0