Linda och Hanna =)

Klockan 18:21 den 4 april 2009

Hejsan !
Nyss var jag och köpte godis på macken med pappa och Oscar.  
Innan det var jag ute med Linda och Hanna.
Vi hade jätte kul.
jag tog en massa bilder och så... Som jag kommer lägga upp här snart.
Sen gjorde vi också ett par videosar som jag också kommer lägga upp.
Det kommer bli mycket att skriva om idag.
Så jag kommer berätta lite kort.
Jag ringde Linda på hennes mobil och då sa hon att dom var på väg hem från centrum (Hon och Hanna)
Sen så sa dom att dom kunde ringa mig när dom var hemma.
Och så gjorde dom de och sen så gick vi till gröna dagis ock likte lite :p
Sen när vi kom till min gård så tog vi några bollar av mina grannar (på skoj, och dom var med på det)
Ja... Och det var roligt =)

Nu så sittrer jag och chattar med Elinor. Hon säger att hennes syrra och hon kan lägga in min nya header i dag också =D
Men nu kommer det några bilder som vi har tagigt i dag =)



Hanna och Linda <3 hah, Linda har en gidis i munnen :P



Hehe, ni kom jag in också :P



Jag uppe i ett träd xD



Linda och Hanna åker ! =)



Haha, jag igen xD (skämt)



Hanna skulle också upp. (Fast det gick inte så bra xD)



Jag och Hanna <3 =) (Jag blev muppad)



Nu skulle jag hoppa ner.
Ja... Där har ni några bilder på oss.
Njut xD
Men nu ska jag lägga in ett annat inlägg så jag måste avsluta det här :P
Hej då.
Kram Madde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0