Lindaaa and meeee

Hej !
För ett litet tag sen kom jag hem från Linda. Vi hoppa stutts matta. Innan vi gick dit så var vi hemma hos mig och satt vid datorn lite granna. Vi har skrattat jätte mycket :P

Snart kommer mamma hem. Pappa gick nyss, han kom hem och var typ hemma i 10 minuter sen skulle ha träna (springa). Jag ska ju också bort snart ju. Så det passar sig.

Jaa... Idag har vi ingen fotbollsträning. Men i morgon har vi...
Hehehe jag har inte så mycket och säga som ni kanske märker xd



Haha, jag hoppar xd



Ohh,äcklig bild på mig



Linda hoppar =)



Linda =) <3



Jag och Linda =)



hahaha, Jag och Linda (Linda börja skratta)



Och till sist en bild på mig xD

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0