Test.

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Amine
2. Personen du pratade I telefon med: mamma
3. Du fick SMS av: comviq
4. Du kramade: Madde S

IDAG
5. Kläder: jukisar linne och kofta.
6. Bättre än igår: Venne

IMORGON
7. Är det: Torsdag
8. Planer: Skola, dans
9. Något tråkigt som händer imorgon: Kommer inte på

FAVORIT
10. Nummer: 24/15 och 11, tror jag =)
11. Färg: Många
12. Årstid: Sommar (vår)
13. Saknar du någon?: aa
14. Humör för tillfället?: Hungrig

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Vaknade.
16. Vad åt du sist?: glass
17. Vad irriterar du dig på?: Vet inte just nu
18. Tror du på distansförållanden?: vad är de ?
19. Vem tänker du på just nu?: Oscar (att han ska sluta spela innebandy, det låter så störande)
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Ne
21. Vart reste du sist?: Thailand
22. Vad gjorde du igår kväll?: Fotbollsträning, tv
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Mest pappa typ. (beror på utseende eller sett att vara)
24. Ler du ofta?: ja, när jag inte är sur
25. Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: Vet inte
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ja :D
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min
28. Vilken färg har din tröja?: Röd

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Jag vet inte. Kommer inte i håg
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja.
31. Gråter du när du skadar dig?: Beror på om det gör ont xD

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: oftast
33. Vad gör dig glad?: Mycket
34. Önskar du att du var lyckligare?: Vet ej, ibland gör jag väl de, det gör nog alla
35. Är lycka överskattat?: va ? xD
36. Kan musik göra dig glad?: ja, beror på vad det är för musik annars kan det bli tvärt om.

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja, hela tiden nästan  =)
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: ja, jag säger det inte om jag inte menar det ?
39. Har du en flick/pojkvän?: Nej
40. Är du nöjd med det?: Ja typ xD =)
41. Är du kär?: Nepp

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Jag kan tycka att någon är irriterad o så... Men just nu hatar jag ingen så jätte mycket.
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Nej, tror inte de
44. Är du en mobbare?: Nej. Någon gång har jag sagt något fult till någon :(
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?:hahaha aah
46. Har du blivit sviken någon gång?: ja

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: ibland
48. Favoritämne?: venne
49. Värsta ämne: Beror på
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Har bara gått på en skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0