Frida och Linda

Hejsan !
Linda och Frida skulle hem och äta. Jag ska typ äta om 20 minuter, så jag passar på och skriva ett litet inlägg.

Ikväll har vi match mot Danderyd, igen. Som vi aldrig vinner över ! (@) Men dom vann faktiskt aros cupen 09. Fast vi vann ju Dale Carlia satt... Dom cuperna är typ lika stora. aja, jag tror vi hade samling någon gång vid 6.

Iaf, vi ska fortsätta vara efter maten, då ska vi ringa varann. Så jag kommer skriva mera senare.

Puusar !

Linda och Frida <33

Jag och Linda <33

Jag och Frida <33

Pussar !

Kommentarer
Postat av: Em

Tack för din kommentar :) Har du haft en bra kväll?

2009-08-19 @ 01:06:16
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0