hemma

Hejsan !
Nu är jag hemma igen. VI har haft det jättekul och mysigt !

Fast när det var ungefär i vecka kvar så fick jag
Öroninflamation och urininflamation (stavningar) Enligt doktorn iaf. Men det var typ inte urininflamation.

Så jag fick ligga inne 2 dagar (tror jag det var) sen fick jag inte vara i solen mellan 12-3, och så fick jag inte doppa huvet under vattnet. Så nu är jag förkyld och har örioninflamation. Men det släpper när förkyldningen gör det.

Asså jag sitter på mamma´s dator nu för min är as konstig just nu ! Så ni får bilder någon gång när min dator funkar. Och Oscar ska TYP sitta vid den här snart.

Asså jag berättar inte om allt, det är ju typ omöjligt, och ni kommer endå inte orka läsa allt.

Olympiader

Varje fredag så var det Olympiad. Då tävlar lixom : Sverige, Danmark, Finland och Norge mot varandra i olika grenar som : Fotboll, Vollyboll, Stafett (stavning), Madrassimning (då ska man simma på en madrass över till andra sidan poolen och där ska man växla, dragkamp och lite så jag tror det var nått mer men jag kommer inte ihåg.

Iaf, Då tävlar barnen mot barnen och vuxna mot vuxna och sen slår man i hop Sveriges barn och Sveriges vuxna. Så gör man med Norge, Danmark och Finland också.
Första fredagen när vi var med så vann ju såklart Sverige :D och andra veckan var jag inte med (för jag var ju sjuk) Men då vann också Sverige.

uppträdande

Varje kväll var det uppträdande det var antingen : Bamse stars uppvisning (haha, dom var så himla söta) Sen var det en kille och 3 tjejer som uppträde med olika låtar och så där, dom var jättebra. Och så nån kväll var det några turkar som danskade turkisk dans. Dom var också jätte duktiga.

Aja ni får lite bilder nu så berättar jag mera sen.

Från våran balkong





Hahah :D <3

poolen =)

När bästa vi vann Olympiaden

På vollybollen.
      
Bjuder på dom.

Olympiaden "2"

När Sverige vann :D

Här uppträder dom

Det var Inte alla bilder, men ni får några iaf =)
Pussar !

Kommentarer
Postat av: anni<3333

gud vad kulXD

2009-08-14 @ 10:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0