Linda, Hanna och Frida

Hejsan !
Nu har jag precis ätit mat.

Iaf, jag har ju varit med Linda, Hanna och Frida. Jag var ju först med Linda och Hanna, sen efter ett tag kom Frida också =)
VI har : Tagit lite bilder, varit nere i centrum, kollat på film och sådära =)
Iaf, vi har haft jättekul !

Nu sitter jag i soffan med en filt ¨med mamma´s lap-top =) Sen ska jag bada, tror jag.

Kanske bloggar mera ikväll, vi får se.


Hanna och Linda <33

Forever !

Jag <3 Linda

Jag <3 Hanna
(haha, bjuder)

Frida, Linda och Hanna <33

Linda hoppar

Haha, jag och Hanna hoppar ?

Frida <3

Pussar !!!

Kommentarer
Postat av: *Em

Allt bra med dig? :)

2009-08-17 @ 19:36:31
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0