Täby

Hej hej !
Nu har jag nyss ätit mat.

Men innan det var jag ju i täby c. Jag och Angelica åkte dit med Cilla, Angelica´s lossas mamma =)
Sen efter ett tag kom Issa och var med oss ett tag =)
Efter täbban så åkte jag och Issa hem, men tåg. Angelica åkte till sin farmor så hon åkte inte med oss.


Angelica, haha ! =)

Och Issa =)

Angelica åker bild, haha, den gick as sakta !

Haha, bjuder !

haha, Visst är vi snygga ? =)

Pussar !
P.s har fått en kommentar : Skulle inte du få en ny design ?
Svar : Jo, den kommer kanske snart. Det skulle typ ta 1-2 dagar (om jag inte mins fel)


Kommentarer
Postat av: din anni

haha jävla hetingar det var verkligen kul(L) love u forver

2009-08-15 @ 19:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0