tunering + hos Moa

Hellojsan !
Nu har jag precis kommit hem från Oscar´s tunering. Dom vann allting, igen. Dom spelade finalden mot lidingö, och det blev 2-1 =) Asså dom har typ vunnit 6 guld medaljer nu, typ. Eller dom kommer iaf minst 3 varje tunering dom spelar. Det gör dom inte så jätteofta, men endå.

Innan tuneringen hade ju som sagt ledarna ett litet möte. Och då var jag, Natta och Moa en liten stund =)
Dom hade pool men jag kunde ju inte bada med mina öron. *SUCK*

Sen på väg hem så hyrde jag och mamma några filmer som vi ska kolla på ikväll. Eller vi ska typ bara kolla på en i kväll.

Ja,, var inte så mycket mera tror jag.

 
Linnéa, Jag, Madde och Amine <3 =)

    

Puussar !

Kommentarer
Postat av: moa :)

hej hej :D jag vet inte om du vet det men ditt namn e felstavad på din heder ...



<333 //mooa

2009-08-16 @ 18:19:58
URL: http://hydrapes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0