Bilder...

hej !
Här kommer några bilder som jag har snackat om fast som inte har gått att ladda upp:

1 medljer (som de stog lite mer om på förra innlägget)

 här ser ni medaljer lite bokal och ett medläms kort :P
 Och här ser ni den där lilla bokalen eller vad man nu ska kalla den XD
 Hehe här är några stenar som jag plockde vid vattnet när vi väntade på båten på väg hem från åland =) inte så himla merkvärdigt men endå :P

2 när jag spelade tunering för typ 4 veckor sen (inte den som jag spelade senast efesom att jag glömde ta med mig kameran) :(

Här värmer vi upp inför en match
Jag var inte så himla fin där ,men de är jag nästan aldrig när jag spelar fotboll.
 här har vi mig igen (jag hade först nummer 15 men sen var jag tvungen att byta) :(
 Och tillsist jag (som har bollen) :P

3 när jag var med Angelica

 när jag och Anni kollar åt sidan
 Haha jag skojja =)
 heh vi tog lite olika bilder :)
 ähh =)
 söötnus !
 Lilla Anni =)
 Jag blev jätte ful men aja :P

nu ska jag gå och kolla på tv kram o kram Madde


Kommentarer
Postat av: anni

tur att du inte la ut den där bilden närn jag skrattade hah(l) jätte fina bilder älskar dig puss/anni

2009-02-09 @ 15:42:45
Postat av: anni

du blir aldrig ful på bilder

2009-02-16 @ 15:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0