Elinor

hej på er
Förlåt om jag inte har bloggat så mycket sista tiden men jag har inte haft tid med de för att jag har haft träningsläger hela helgen men jag skriver mer om de i nästa inlägg.

I går (lördags) efter träningen på lördagen så skulle Madde och Elinor sova hos mig :D
Men Madde var lite förkyld o så....  : (  för att när man är förkyld så måste man ju sova mycket så att man blir frisk igen.
Så aa väldigt tråkigt men vi kommer ju alltid att gilla henne lika mycket endå  för att hon är BÄST : P
Men Ellie kunde fortfarande sova hos mig : D
Vi hade jätte kul och skrattade o så.
När vi åt prtatade vi jätte mycket om Ellies släkt, hon har så himla stor släkt : P
Sen så kollade vi på wiild kids och efter de fram tills klockan 8 när mellodifestivalen började så spelade vi dator och kollade på några bloggar.
Aaa.. o sen kollade vi på mellodifestivalen fast vi kollade inte på röstningen för att vi fastnade vi datan XD 
Vi blev så trötta sen så då gick vi och lade oss och kollade på T:V i våra sängar i mitt rum fast jag kom inte i håg vad vi såg för film (T:V program)

Här kommer bilder :



Här är söta lilla Ellie



Jag och Elinor (Jag blev muppad) men jag bjuder XD



Elinor som ska gå till datan : P



Gullige Ellie : )



Nu ska vi sova ; )



Jag som också ska sova !



Lilla Elinor !



Jag igen



Jag och Ellie (jag blev ful)



Jag och Ellie på träningen (är aldrig fin på fotbollen)

HeJ Då På Er AlLiHoPpA KrAm Er MaDdE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0