Fysträning.

hejsann
Igår var ju jag på fysträning med fotbollslaget.
De var jätte roligt.
Fast tråkigt för de var sista gången vi hade henne (fysträning)
(Jag kankse inte skriver så mycket för att de är något med min data)
Men i allafall de var jätte kul, på träningen hade vi boxning.
Men de är inte bara de vi har haft vi har haft cirkeln,vanlig fys, styrka, och så kommer inte i håg alla saker vi har gjort.
Men de är i allafall AS KUL.
Och igår så fyllde Madde 12 år GRATTIS GMN !!
så då bjöd hon på lite smått o gott (Efter träningen)

Innan jag var på träningen så var jag med Elinor vi hade jätte kul vi år mellie,spratade.skrattade,chattade,spelade SIMS,
tog lite kort och åt middag. : D
Min mamma som var hemme kunde ta med sig mina fotbollskläder eller dom kläderna jag skulle tränina i för att jag tog inte med mig dom till Ellie och då kunde mamma göra de :)
Aaa så då fick jag byta om där o så..

Här kommer bilderna :  OBS FRÅGA MIG OM NI VILL TA NÅGON BILD TACK !









































hej då nu ska jag äta
KRAM KRAM Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0