Hur min dag har sett ut

hej på er alla läsare !
Idag har de varit helt vanlig skoldag för min del och de var ganska tråkigt, fast i dag var i alla fall alla glada hela dagen =)
A och sen efter skolan så skulle jag ha varit med Linda men hon kunde inte för att hon skulle öva.
så....men jag var med Hanna i stället för att hon undrade om vi kunde göra något i dag en lite stund, för sen skulle vi ju på dans.
mmm. vi hade jätte kul vi åkte i någon lång lång isbacke och vi var helt själva där :) 
Vi skulle ta bussen till dansen som skulle gå vid 15.32 typ men Frida var inte klar när vi kom, hon hade glömt bort tiden XD men aja de är sånnt som händer, jag själv var när och glömma bort tiden XD  
På dansen så var de jätte kul vi gjode lite mer på våran DISCO dans som är jätte rolig fats de är inte den vi ska göra på sohwen, vi ska göra någon BATMAN dans som inte är så jätte rolig men aja våran dans lärare tycker i allafall att de blir jätte coolt och att vi är jätte duktiga =)
så de var ju i alla fall bra men om hon tycker att de kommer bli bra så kommer de väl bli de :)
men nu måste jag dusch jag är lite varm efter dansen XD puss o kram er Madde

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja är så jävla smart! hejdå

2009-02-06 @ 14:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0