Kungsberget.

hej på er !
I dag har jag varit och badat på gym och sim med min lille bror, min mamma var och tränade där brevid.
Och jusst nu håller jag på att packa för att vi ska till Kungsberget och åka skior, det ska bli jätte kul, de är först gången jag åker skidor :P
Så att jag kommer nog inte att blogga på ungefär två dagar, för att vi får inte plats med våran laptopp i väskan (väskorna)
Jaa vi åker ungefär om 1 och en halv timme.
Och om ungefär 1 timme så kommer pappa med mat har har köpt med sig från mcdonals, eller hur de nu stavas xD
Jaa jag hinner inte skriva så jätte mycket för att jag måste fortsätta att packa nu men här kommer några olika bilder jag gjorde i går
Kram Kram er Madde

        

Heh, dom blev inte jätte fina med endå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0