lite för i går.

hej på er !
igår var jag med Elinor Madde Erika och Linda vi hade jätte roligt.
jag kommer inte skriva så jätte mycket för att jag henner inte de :(
men i alla fall vi hade jätte roligt och vi lekte kull XD som var jätte kul sen gick vi hem till Linda fast vi var inte där så jätte länge för att sen skulle Ellie och Erika hem.
här kommer några bilder :



Linda Madde Erika och Ellie <33



Erika holler på med sitt tuggummi ! :D



Madde Erika och Ellie <3 =)



nu är vi på väg hem till Linda !



Alla vill smaka av Maddes tuggummi XD <3



Erika gör en min (söötis)



Elinor (söötis)



Madde och Linda <33



Madde och Erika <33



Madde och Ellie <3



Linda och Erika <3



Linda och Ellie <3



Erika och Ellie <33



Jag och Madde <3



jag och Ellie <33 (jag blev ful)



Jag och Erika <33



Vi ska spela coola (fjortisar)



Linda och Erika AKTA er XD



ooh (söötisar)



Linda Erika och jag (jag blev ful)



Linda och Ellie



Villka snyggingar XD



Fin bild fast man ser nästan bara reflexerna =)



Erika göllönge



Ellie som tittar ! <3 



Erika som sitter på en boll ! <3



Madde som skriver ett sms ! <3



Linda som sitter på en stol ! <3



Älskar er alla !



Varsta snyggingarna ju !



Här har vi lilla Ellie



Jag och Ellie :D



Elinor <3



Erika <3



Erika och Elinor <3



heej dåå <3 nu ska Erika och Elinor hem ! :(



hej dåå <33 nu ska Elinor och Erika hem ! :(

hej dåå på er allihoppa

PS ni får gärna ta någon bild men fråga gärna först (tack) !
puss o kram er Madde

Kommentarer
Postat av: Frida

Coola bilder ;) ses

2009-02-05 @ 14:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0