Lite grann om dagen

hej på er !
Idag har jag varit i skolan som vanligt och vi gjorde inte något speciellt.
Eller vi skulle ha gympa i dag fast Fredrik varån gympalärare var sjuk, så jag gick och släpade på min gympa påse i onödan  =)
Jaa och i morgon har jag cup dåra och jag hoppas på att vi ska vinna guld. Jag kan skriva lite om hur det gick o så i morgon eller på söndag så får ni veta, så ni kan ju gärna kolla in min blogg igen om ett tag och kometera gärna så att jag har något att göra XD
Och efter skolan var jag med Linda och vi kollade på andraavenyn som är jätte spännande, och så spelade vi lite data och bloggade lite :P
Men jusst nu så....kommer snart Angelica för att hon ska sova hos mig och sen på morgonen så åker hon med oss till tuneringen, för att hon ska också spela =)
så hon kommer om typ en kvart tjugo minuter och då ska vi bädda lite till henne och sen ska vi kolla på let´s dance
 tror jag.. .   : )  ska bli jätte kul.
Men jag kan inte vara upp förlänge för att vi måste ju gå upp rätt så tidigt i morgon och så ska jag ju orka spela hela dagen en hel tunering. =)
Och så ska jag prova mina nya fotbollsshorts, :) jag fick dom eller vi fick dom så att alla i hela fotbollslaget ska vara lika dana :D  
I morgon på tuneringen så ska min mamma och Elinors pappa lixom coacha oss på tuneringen men igentligen så har vi ju inte bara dom som tränare utan vi har typ 4 till fast dom coachade några andra i vårt lag för att vi har lixom delat upp vårt stora lag till 3 olika tuneringar så att alla får spela en tunering var och då så coachade typ Peter (Nathalies pappa) och Tomas (Olivias pappa) på den första tuneringen (nyårscuppen) och Peter (Moas pappa) och Johan (yasmins pappa) coachade (green hill cup)
Men nu hinner jag inte skriva mer puss o kram på er alla läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0