Måndag.

hej på er !
Idag har jag varit med Ellie som jag har skrivit om i de förra inlägget.
Snart ska jag äta middag (köttbullar ohc makaroner) och Elinor ska gå hem vid 6.
Efter jag har ätit så ska jag byta om till fotbollskläder och så ska jag på fotboll =)
Den här gången har vi inte fysträning... så vi har vanlig fotbollsträning. Men de är också kul =)
Jag och Ellie har precis bakat chokladbollar de gick inte så bra... men dom blev endå jätte goda !
Och jag kom på att jag kommer nog inte hinna att lägga in de där innlägget som jag snacka om för jag hinner inte ladda upp alla bilder.
Aaa... men nu ska jag gå och äta hej dåå KRAAM
En till gammal bild hemma hos Elinor



Jag Anni och Linda för länge sen



Jag igen , bilden har Linda fixat

´
Jag och Linda =)




Kommentarer
Postat av: anni

fina bilder:) mem shit jag ser jju helt muppad ut ba kollar ner och ser ut som ett fån som står där:) men du och linda blir ju igallafall fina på bilder puss älskar dig(L)

2009-03-02 @ 17:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0