Måndag

hejsann !
Idag så kom Linda till mig på morgonen för att vi skulle gå med varann till skolan som vanligt.
Aaa o sen har jag bara varit i skolan.
Och efter skolan så var jag med Amine och Madde vi hade jätte kul vi tog sära konstiga bilder på oss och de fans typ 15 olika efekter så man såg lixom jätte konstig ut med stora öron och jätte liten mun o så.... jätte roligt :D
Efter de skulle vi hem så då gick vi och pratade, sen kom de nån kille och han var jätte töntig ham härmade mig o Madde när vi gick o pratade sen sa han att jag skulle gå hem till Victor o  vi fatade ju ingeting........  : P
Mmm..... och snart ska jag på träning ska bli jätte kul och jobbigt o de gillar jag : P
Fast den börjar inte förrän kl.7 aa... till halv nio
Pappa kommer hem om typ 15 minuter och då ska vi äta mat.
mm gott jag är hungrig, även fast jag nyss åt lite chokladbollar som jag bakade för typ  10 minuter sen : D
Ja... jusst nu sms:ar  jag med Annabell inte så viktigt då med endå !
Nu ska jag gå.
HeJ Då KrAm OcH KrAm ! <33 : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0