Söndag

hej på er alla läsare !
I morse så vaknade jag av att mamma, pappa och Oscar skulle iväg för att dom skulle åka och kolla när oscar spelar fotbollstunering så hela våran helg var de bara tuneringar =) Tillslut kom dom 4:a så de var ju rätt så kul :)
Enebyberg kom 1:a  hammarby kom 2:a och hesselby kom 3:a mm.... väldigt kul för dom i allafall :P
Men vallentuna var nära på att vinna eller i alla fall komma 2:a för att mot hammarby så stog det 1-0 till vallentuna jätte länge och sen när de var typ en minut kvar så gjorde hammarby 1-1 och sen när de typ var 30 sekunder kvar så sköt hammarby ett löst skått som gick under benen på honom så de var ju inte så jatte kul men Andres (målvakten) är faktiskt jätte bra.
men aja sen när dom skulle spela om bronset mot hesselby så ledde vallentuna med 1-0 men i sista sekunden så gjorde hesselby mål asså jag är helt seriös dom gkorde precis mål när signalen gick för slut.... men de blev mål endå......... :( Så det blev straffar och då så förlorade dom igen :( men de var jätte när de skilde bara med en straff...
Men dom fick i allafall en medalj för att dom delade ut medaljer till 1:orna 2:orna 3:orna och 4:rorna i allafall en rolig sak

Oscars lag har ju iallafall vunnit guld 2 gånger förut och typ 2 silver eller nått så han ska ju endå vara nöjd för de.
men mitt lag har aldrig vunnit guld eller jo en gång fast då spelade inte dom som gick i ormsta så mycket.
Men vi har spelat final några gånger fast då har vi förlorat så då har vi fått silver och sen har vi fått brons och såå.
Jag har facktiskt 7 medaljer =) 2 silver och 3 brons och 2 guld fast jag vet inte hur de kommer sig för att vi har ju aldrig vunnit guld men när man är liten eller när jag var liten så fick man lixom guld även om man typ kom 4:a eller nått haha fett bra ju XD och sen har jag ju ett litet pris eller vad man kan kalla det som en lite bokal för att när vi spelade tunering på Åland så vann jag för typ lagets spelare :D jätte kul !!

Men i alla fall när vi var på väg hem från oscars tunering så köpte vi med oss mcdonalls på vägen som jag och Oscar fick äta i bilen =)
Jaa.. och sen så badade jag en liten stund o sen städade jag min fotbollslåda som var jätte stökig (och dans låda)
Och nu sitter jag här och ska snart äta kött och pommesfrittes mmm jätte gott och jag är jätt hungring

Men jag kom på en sak jag sjorde i dag som jag glömde skriva om de var att jag hade fotbollsträning i dag =) de var jätte kul.
Jag tycker nästan att alla fotbollsträningar är jätte roliga =) Men så är jag XD
Och i morgon så är de fotboll igen fast inte på samma sätt de är lixom fysträning då hyr man in en tjej som jobbar som en som lixom : de är bra tjejer kom igen höga knän och så med musik till de är jätte kul !! =)
Jaa.. och nästa helg är det träningsläger med fotbollslaget också jätte kul men jag skriver lite mer om det sen

Jag kan inte lägga in bilder på mina medaljer o så nu men på nästa innlägg så kommer dom
KrAm På Er AlLiHopPa //MaDdE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0