Tisdag.Ellie och Olivia

hej på er !
Igår så var jag med Olivia och Ellie.
Vi hade jätte kul !
Olivia lärde oss en massa saker om hur man lixom gör nu header och så....hon  är jätte duktig !
Förutom att sitta vid datan så tog vi jätte många olika bilder (ni kommer inte få se alla, för att ibland så händer dde något med min dator)
Men i allafall vi gjorde lixom att man tog 6 olika bilder på varann när de är ett tema och en helt vanlig bild och så...
Vi spelade också ett spel, jag kom inte i håg vad de hette men de var i allafall roligt, fast jag förlorade båda gångerna. xD
Till lunch så åt vi falukorv med mackaroner hemma hos Olivias farmor och farfar, de var jätte gott.
Sen satt vi lite mer vid datorn, vi gjorde en ny header till Erika, fast Olivia gjorde lite mer än mig och Ellie.
Jaa... ni kan gå in och kolla hur hennes header blev www.erikazz.blogg.se och sen kan ni gå inte och kolla på hon som gjorde headern www.finaiva.blogg.se Och hon har också gjort sin egna

Här kommer bilderna :



Olivia glad !



Elinor är också glad !



Ellie :) sööt



Olivia :) sööt



Alla tre <3



Elinor och Olivia <3



Jag Ellie och Iva !



Olivia <3



Nu är vi på väg till Ivas mormor och morfar, stackars Olivia går på kryckor (Iva är Olivia)



Ellie och Olivia ! :P



Ellie söötis



Jag och Elinor (jag blev inte fin) !



Iva som sitter och äter.



Olivia som bloggar.



Elinor ! :P



Olivia (vanlig bild)



Elinor (vanlig bild)



Jag (vanlig bild) ful !



Olivias Reklam bild



Elinors reklam bild



Olivias Tema bild (vatten)



Ellies tema bild (vind)



Ellies bild



Olivias bild, Asså förlåt att dom inte är åt rätt håll men de går typ inte att rotera dom :(



Ellies hår bild



Olivia <3



Min disco bild

Sådär de var inte alla men dom kanske kommer någon annan gång nu ska jag åka och bada sen ska jag till kungsberget och åka skidor så jag kommer nog inte blogga på ett tag men när jag kommer tillbaka så kommer jag kanske lägga in några bilder.
*Kramis Madde

Kommentarer
Postat av: Elinor

Du? jag fick väl ta bilderna?

Jag tar dom, men jag tar bort dom i fall jag inte får, okej? :)

2009-02-25 @ 17:27:34
URL: http://elinorfranzen.blogg.se/
Postat av: Madde

De är bara lungt, jag sa ju de xD puss

2009-02-27 @ 19:27:43
URL: http://mbfd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0