Tunering

hej på er !
jag hade tängt att jag skulle skriva om tuneringen i går men jag hann inte och så var jag trött så jag orkade inte.
men i alla fall i går på tuneringen så  gick de rätt såm bra första matchen så vann bi med 1-0 mot KARBY sen var de bara 20 minuter tills nästa match och då skulle vi möta IK FREJ som det blev 1-1 mot så de var ju också rätt okej
Sen efter 20 minuter så skulle vi möta BOO dom är jätte bra dom har sära varit med i tidningen o så men aja de blev 2-1 till BOO :(
Och sen kommer jag inte i håg villka vi skulle möta efter men aja de är ju inte så himla viktigt
i den matchen blev det 1-1 igen så de var också rätt bra
Och till sist skulle vi möta TÄBY som vann i erikscuppen utomhus.
Den vann vi med 4-0 jätte kul !! :D
men vi kom tillsist typ 7:a hmm jag vet inte hur vi kom så dåligt vi förlorade ju bara en aja så blev det helt engkelt
Men tillsist var de BOO som vann dåra och IK FREJ kom 2:a men jag kom inte i håg villka som kom 3:a men de struntar jag i XD
jag tog bara med mig videokameran för att jag glömde den vanliga kameran och jag vet inte hur man laddar upp videosar :(
jaa de var lite om våran tunering
+ att mamma och flacke ÄGDE som tränare =)
puss o kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0