Fotbollsträning

hej på er alla eller ni som läser det här, Idag har jag varit på fotbollsträning från 10 till halv 12 de är jätte kul att gå på fotboll de är typ de roligaste man kan göra för aktivitet tycker i alla fall jag men de är ju inte alla som tycker de XD men på träningen gjode vi massor med övningar och spelade lite två mål.
sen har jag ite gjort så mycket mer eller jag har varit på en liten promenad med Oliver mamma pappa Micke och Liisi. Mamma och pappa åkte upp till min mormor och morfar eller dom var inte hemma för de är ju i thailand men jag har inte gjort så mycket mer än så förutom att jag har suttit vid datan.men nu måte jag gå shingiling kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0