resturang

hej jag pappa och oscar har hämtat  mamma i stan på hennes jobb de är typ en timme i bil :( sen så gick vi till någon resturang  kom inte i håg vad den hette men endå vi var nästan själva där vi åt jätte god mat och efterätt och jag och oscar skrattade jätte mycket, på vägen hem så stannade vi på ica stopp för att vi skulle köpa lite godis och så till kvällen men nu ska jag gå och kolla på film. här är några bilder :



haha här är jag och Oscar (min lille bror)



oscar och jag



haha vi igen på mammas jobb



jag och oscar gör reklam



jaa där har ni några bilder på mig och oscar på mammas jobb kram på re alla som läser detta


Kommentarer
Postat av: anni

puss puss jätte fina bilder (L)(L)=förevigt

2009-02-05 @ 15:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0