Rolig dag för lilla mig :D

hej på er allesammans !
Idag har jag bara varit i skolan som vanligt vi holler bara på med att göra lite lossas prov inför dom riktiga proven de känns som om vi har gjort minst 100 såna där himla papper :P vi har inte gjort något så himla speciellt i skolan i dag. på rasterna så var jag med Linda Angelica Amine och Ebba vi var i en is backe som var jätte hal,rolig och stor. jag hinner inte skriva så himla mycket i dag för att jag måste snart gå och ducha men aja.....
på lunchrasten så kom de fram tre killar och rfågade om en kille fick chans på mig men jag skiter i dom för att de skojar endå säkert bara och så bryr jag mig inte de holler på så där hela tiden (nästan)
efeter skolan så var jag men Amine vi år mellis och spelade dataor och så.... sen vid typ 4 skulle Amine gå hem för att vi skulle göra oss i ordning för att vi skulle på dans vid halv fem.

på dansen gjorde vi massor av olika skaker först gjodre vi ju så klart en uppvärmnings dans sen gjorde vi en disco dans , sen fick vi lära oss lite hur leydis showdans ska vara och så klart lite mer på våran showdans som vi ska dansa kom gärna och kolla de är fler som kommer att dansa tex... Elinor, blogg: www.elinorfranzen.blogg.se Linda, blogg: www.frazzeh.blogg.se Erika, blogg: www.erikazz.blogg.se Olivia, blogg: www.finaiva.blogg.se Moa,hon har ingen egen blogg tror jag men hon har en med Olivia: www.hydrapes.blogg.se och jaaa, fast Olivia Elinor Moa och Erika går i en showgrupp !
 skulle vilja passa på att helsa till:

Elinor:
 
Madde:

Erika:

Linda:

Angelica:

Olivia:

Moa:
 Det är en skämt bild har inte riktigt en vanlig bil på henne :(
Amine:

Frida:

Hannna:

Kommentarer
Postat av: sebbe the maaaaaaaaaaan

orka feta fula tjejer

2009-02-04 @ 19:08:54
URL: http://www.skolanesneasaker.blogg.org
Postat av: madde

ääh vem är du jag känner inte dig

+ att dom är snyggast i hela världen så du kan ju bara hålla käften :)

hej då på dig lilla konstiga felur XD

2009-02-04 @ 20:02:12
URL: http://mbfd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0