så här har dagen sett ut för lilla mig.

he på er allesammans!
I dag har jag som vanligt varit i skolan och bara jobbar matte engelska svenska noso och så jätte tråkigt de ända som var kul i dag förutom att gå på rast var gympan, där körde vi wollyboll jag och angelica mot Madde och Linda första gången och andra gången så körde Jag och Linda mot Madde och Angelica och vi var inte så jätte jätte bra men rättså fast jag och Linda vann inte haha Men vi hade jätte kul endå de var facktiskt rätt kul att vi förlora men aja annars har bara lektionerna bara vairt tråkiga typ på lunchrasten var jag med: Madde Amine Angelica Linda Ebba Issabelle och Frida vi körde tecken, Hanna brukar också vara med men hon kom inte i dag för att hon är sjuk :( jag hoppas att hon blir frisk snart.
efter skolan så gick jag Linda och Frida till Hanna och pratade lite med henne men sen så skulle jag gå hem och göra mina läxor och äta mellis (jag åt min och Lindas special som jag har skrivit om på ett annat inlägg) sen när jag var klar med det vid typ kvart i tre så gick jag till Linda och Frida hemma hos Frida vi gjorde inte så speciellt mycket men endå, när jag kom så tog vi lite bilder och gjorde inspelningar (som jag inte vet hur man lägger in) aja sen skulle Linda och Frida göra sina läxor så då gjorde dom ju så klart de och jag satt i Fridas rum och chattade o spelade. tillslut kom de upp då så skickade vi några meil och Linda och jag stog och dansade sen kom Frida och dansede med oss :D
vid typ tjugo i fem så skulle jag och Linda hem jag skulle bara hem då vet inte varför men Linda skulle på dans vi tio i fem haha jag vet hon hade bara 10 minuter på sig att göra sig klar sen skulle hon på dans.
Oscar min lille bror skulle åka och klippa sig vid typ kvart över fem så då fick jag sätta på ugnen så att pappa bara kunde ståppa in pizzorna när dom kom hem. jag var jätte jätte hungrig så att jag fick äta något litet inann maten också, ja de var väl hur min dag har sett ut i gad då eller min mamma och pappa är och tränar nu så att jag och Oscar är själva. men jag vill se topp model kl:8 i dag de vill ju säkert inte han men de får han göra en då om han vill kolla på tv i vardagsrummet annars så får han kolla på sin tv i sitt rum för att jag får alltid sitta i mitt rum och kolla på tv om jag vill se något för att pappa och Oscar ska kolla på is hockey i bland och den går bara på kanal+ och vi har bara den på den tv:en nu orkar jag inte skriva mer för idag hej dåå puss på er love yaa


här har vi mig Linda och Frida



linda som äter en macka med ost :P



och här är Frida :)



och här är linda som älskar ost ! XD



jag och lilla Frida



jag och lilla Linda



Frida som dansar



Linda som gör en pussmun



jag som ska försöka le neråt



Frida som gör ett danssteg



Linda och Frida som gör en pouse! XD



Linda som ska spela en skol nörd haha :P



Línda och Frida med läxorna




Linda som undersöker sin penna



frida har vi här och Lindas hand längst till vänster



Jag som pluggar



Boring......!



Tråkigt.....!



Linda och frida 4 ever!!



snygga vi är eller hur ?! haha

jaa de var allt för i dag puss och kram skumbanan

     
love yaa!

Kommentarer
Postat av: Ballo

Asså ni är bara så söta XD

2009-01-30 @ 14:17:05
Postat av: Ballo

Asså ni är bara så söta XD

2009-01-30 @ 14:18:13
Postat av: Ballo

Läxor Buuuuuuuuuu!!!!!!!

2009-01-30 @ 14:19:13
Postat av: Ballo

mbfd.webblogg.se är ju bara bäst XD

2009-01-30 @ 14:20:14
Postat av: Madde

okej tack så himla mycker Ballo om jag fast jag vet inte riktigt om jag känner dig.....

och tack att du gillar min blogg :D

2009-01-31 @ 22:09:47
URL: http://mbfd.webblogg.se/
Postat av: anni

hejhej maddis puss på dig jättefina bilder på allihopa puss o kram ällskar er¨

2009-02-04 @ 19:21:45
Postat av: madde

tack lilla söta Anni puss puss

2009-02-05 @ 19:37:19
URL: http://mbfd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0