too day!

hej på er alla! idag har de bara varit vanlig tråkig skola för mig först hade vi slöjd vi har kökstema blää efrer de hade vi som vanlig matte, engelska och svenska.

efter skolan var jag med Linda vi satt mest vid datan,och gjode lite bilder till min disign och såå tack tack tack så himla mycket sara (hon som ska fixa disignen) de är väldigt snällt att du kan göra en sån till mig. kram kram på dig.

men i allafall jag och Linda  sjöng och skrattade men efter de var vi lite hungriga då kom vi på ett litet recept de var jätte gott promes prova själv man tar bara lite : yogurt,socker,vaniljsocker (fast bara lite socker och vanilj socker) kakao och hallon sen vispar du runt de skit gott tycker vi i allafall XD ´
och på lördag ska jag Kanske sova hos linda och vi ska ha en liten spa kväll med ansiktsmask, bad fotbad och kolla på let´s dance ska bli fett kul om jag får pappa säger att vi skulle prata om de senare tack lilla linda älskar dig så himla myccket går inte att beskriva det. hej då nu orkar jag inte skriva mer för den här gången, love yaa! kram Madde



jag (linda fotar) :)



jag hemma



jag igen



och till sist jag






Kommentarer
Postat av: angelica

hejhej maddis hätte fina bilder tack för det du skrev till mig

2009-02-04 @ 19:11:15
Postat av: madde

vadå skrev??aja tack så mycket igen (L)puss

2009-02-05 @ 19:39:59
URL: http://mbfd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0