too day!

hej alli sammans idag har jag bara varit i skolan som är så tråkigt förytom på rasterna vi hade slöjd först det är kökstema blää, sen hade vi lite matte, engelska och svenska.

efter skolan var jag med Linda vi gjode typ..... eller jag vet inte vad jag ska kalla den men i alla fall ni kan ju prova de är jätte gott man tar bara : yogurt,socker,vaniljsocker,kokao och hallon senan mosar du bara den och vispar runt de lite sen...äter man de promes de är skit gott. annars så satt vi bara lite vid dadan och tog lite bilder till min nya disign som jag kanske kommer få snart :)
Tack så himla mycket sara (hon som kommer att fixa min nya disign) det är verkligen kul att du kan göra en sån till mig de betyder väldigt mycket, för att min blogg nu är inte så himla fin tack tack tack sara kram på dig. jag bråkade lite med Olivia också men jag pallar inte berätta vad som hände eller varför...

men i alla fall jag och linda skrattade och sjöng och hade kul och jag och lilla Linda ska kanske på lördag ha lite mys kväll där hon och jag ska ett litet spa :D Linda älskar dig så himla mycket gå inte att beskriva p.s kanske lägger in lite bilder efter spat om ni är snälla XD puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0