Upps glömde berätta.....

hej glömde visst berätta vad som hände efter de hade varit prisutdelning efter cupen.
då gick vi och packade och så....
sen åkte vi tillbaks till båten som var försenad så då gick vi till vattnet och samlade lite stenar som var jätte jätte lena (jag har kvar mina stenar i en lite ask) óch till slut kom båten.
på båten så gick vi på resturang och vi fick ta vad vi ville på ett långt långt bord fans typ allt. sen fans det också ett bord med massor av efterätter ååååå de var så himla kul och gott (önskade att vi var där nu) och vi lekte lite i den stora borgen igenXD
när vi kom fram så var det rätt så sent men vi åkde bil så, vi lekte i bilen och körde fråge sport och allt........XD lovar att de var de roligaste som finns kram kram Madde

Kommentarer
Postat av: Anonym

När man läser om det du har skrivit om Åland så tror man typ att vi va där typ förra helgen eftersom du skriver så mycket om det, men det var ju jätte länge sen. Men det är kul att du skriver om det för det var jätte kul på åland, jag kmr inte ens ihåg alla exakta tider med att vi gick upp klockan 7, hur minns du ? xD kramkram

2009-01-11 @ 16:10:25
Postat av: Linda

det var ja som skrev den kommentaren glömde skriva mitt namn xD

2009-01-11 @ 16:10:56
URL: http:// frazzeh.blogg.se/
Postat av: Madde

jag har ingen aning om hur jag mins de sitter i bakhuvet XD

2009-01-24 @ 10:45:09
URL: http://mbfd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0