blööt

Tjenamors ! ♥
Jag och Oscar har precis haft vattenkrig. Vi tävlade vem som kunde stå längst i vattnet. (Asså mamma höll den över oss) 
Och som ni kanske redan vet är vi ju tävlings-menniskor allihoppa. Så.. ja.. men jag tror att det blev 1 minut och 20 sekunder, som blev rekordet. Sen ville vi inte stå länge för vi fick typ sån här grej när det känns som hela huvet är is. Så får man jätteont i typ 10 sekunder, as jobbigt x) haha lite svår och förklara, men jag hoppas att ni fattar lite iaf.  

Snart ska vi nog äta mat hoppas jag för jag börjar bli lite hungrig x)
Men ni får ha de så bra så ses vi snart igen.
Puss !

så här såg jag ut idag

hah, jag åker ner för trappan -.- x)

me



jag

Jag och Linda ♥

Hihi, Linda är så sööt !
Haha, hade inget och göra så jag tog lite bilder x)
Pussar !


Kommentarer
Postat av: Linda

haha, och du är så söt som har ritat på mig xd love u <3

2009-07-16 @ 21:43:40
URL: http://frazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0