Hemma

Hejsan !
Idag skulle jag varit med Linda =) Men sen så sa pappa att vi skulle till Susane. Hon är typ en sån här som kollar mina knäen och gör så att det knakar lite här och där x )

Sen så skulle vi åka och hanla mat. Sen skulle vi tydligen ha crocs till DaeCarlia :D ååh jag längtar så mycket, och vi åker i morgon :D iaf, Så vi åkte till mssa olika köpcenter. Och då köpte jag ett pat jeans-shorts, flipp-flopp och ett par crocs =) eller jag betalade inte, det gjorde mamma eller pappa, vet inte x) iaf tack så mycket :D

Nu ska vi åka upp till mormor och morfar, och äta middag.
Jag har nyss packat klart inför i morgon, men det kommer inte vara någon som bloggar åt mig när jag är borta.
Men Elinor om du ser det här kan inte du blogga åt mig nån gång då ? :D om inte du är borta eller nått.
Jag skickar en kommentar till dig och skriver mitt lösen och det. Så godkänn gärna inte den ;)
Puss !!

Kommentarer
Postat av: Elinor

Visst, men tyvär "/ det är jobbigt att skriva på två bloggar...

ha det så bra & lycka till i dalecarlia! <3

2009-07-04 @ 22:01:23
URL: http://elinorfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0