hemma

Hejsan !
Nu är jag hemma från Fam. Lit. land ställe. Vi har haft jättekul där ! Vi har : Badat, Åkt ring bakom båten, Ätit god mat, Hoppat studsmatta... ja ni fattar ungefär va, avensjuka eller hur ? =) Skoja bara !
Men som sagt vi har haft det jätteroligt där :D

Sen var vi ju på farfar´s landställe som jag inte har berättat om. Men där var det också jättekul ! Vi har : Badat, ätit god mat, ätit glass, varit i grisslehamn ( där vi åkte till åland med fotbollslagen för ett tag sen =) ) men som dagt, har vi haft det jätteb bra !
Ja, den här veckan har varit as rolig helt enkelt =)
I morgon ska mamma och pappa jobba igen "/ så jag och Oscar får komma på något.

Juste jag skulle ringa Linda...
För hon åker i morgon så jag kan inte avra med henne då "/

Så ni får bilder lite senare, haha, sorry !

Pusar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0