hemma igen

Hejsan !
Nu är jag hemma från deras land. Det har var jätteroligt och vara där !
Vi har : ätit god mat, badat, solat, hoppat studs-matta, skrattat, vatir lite med deras kanin : skutten och hamster : Sara och en massa roliga saker, mer !

Men nu är jag hemma, fast jag åker i morgon igen x) då ska jag till farfars land =) och sover där en natt, sen åker jag till Natta (i mitt fotbillslags) land, och sover där en natt =) så jag har fullt upp den här veckan =)
Och som ni kanske förstår då kommer det inte blit så mycket bloggning "/

Är det någon som kan blogga åt mig nån gång i morgon och i över morgon =) om ni har lust med det skriv en liten kommentar då =) ?

Pussar !
Här kommer bilder :


mupp ! x)

jag och Oscar på sutudsmattan

Söta sara, äter en liten äppelbit

Oscar och jag var ute och hoppade på morgonen, och sen sirekt efter gick vi och badade, det var 20 grader i vattnet =)
Fast sen senare på dagen var det 22 =)
 
jag hoppar, hah

Oscar gungar

haha, bjuder x)

ush !

Sen hoppade vi studs-matta med vattensprida under den :D

Juste jag träffade Nicole, Linda och Micke där nere också =)
Jag har varit där nere med Nicole och dom också, för dom har också landställe där.
 fast det var när jag var typ 5. Men jag kom endå ihåg det, jag har bäst minne x)
 (vi var barndomsbästisar)

Pussar !

Kommentarer
Postat av: H A N N A

vem sa det ?

okej mm

2009-07-15 @ 17:27:31
URL: http://miniadidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0