hemma

Hejsan !
Nu är jag hemma från mina kusiner.
Vi har gjort allt möjligt kul =) Men jag kommer inte berätta allt för ni kommer nedå inte orka läsa.
Vi har : Varit lite med hästarna (dom har 5 st) (Och 2 kaniner och 2 katter) badad mycket, spelat lite tvspel, skrattat och en massa mer.. =)
Men  jag skriver under bilderna så skriver jag under litegranna =)

Emma <3

Madde <3

Linda och Petra i tisdags =)

Nu kommer det bilder från kusinerna :



sry, fel holl'

Kladdkaka, mmm ... =)

Här var den där ho.sjön eller vad den nu heter

Sen äkte vi ner dit på kvällen och badade lite också =)

Jag och Jenny <33

Vi bjuder på den x)

Jag som hoppar från hopptornet =) Fast från 3 meter. Men det är högra än vad det ser ut (killarna skulle se hur högt det var från 5:an och den ena vågade inte hoppa, men vi fick typ inte göra det

Jag och Oscar hoppar =)

När vi kom hem från badet så hoppade vi studsmatta med vattenslangen =)
(vet inte vad jag holler på med på bilden -.-)

Min älskade kusin Emma <33 !

Min älskade kusin Jenny <33 !

Det var några bilder, inte alla men fler kommer säker någon annangång =)
Nu ska jag, pappa och Oscar åka ner till någon konstgräsplan (kom inte i håg vad den hette) Och spela lite fotboll =)
Pussar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0