Mormor och morfar

Hejsan !
Jag är hemma hos mormor och morfar nu. Vi ska snart äta mat. Sen ska vi åka till täby och shoppa lite x) typ.
Skriver sen vad jag köpte, om jag köper nått sålart.
'oscar ska sitta en liten stund nu så jag måste gå.
Puss!!

'Jag på julafton x)

Nampaan (stavning) i Thailand hon är jättesöt =) vi blev jättebra kompisar med dom på resturangen och spelade biljard sent på kvällarna och spelad fotboll o allt vi blev as bra kompisar med dom. Dom tyckte att jag var jättesöt och resurang chefen (som heter Oy) blev jätte bra kompis med pappa.O vi gick dit typ varje kväll x) Asså det ä svårt o förklara men.. ni fattar lite va. (drekten som hon har på sig har hon fått av oss ;) visst är hon as sööt !! ? <3333 fast när vi var där var hon mycket mindre, den här bilden har mormr och morfar tagit <33333333

jenny, Oscar jag och Emma
Lite olika bilder x)
Puss !!!


Kommentarer
Postat av: linda

hihi, fina bilder :) <3

2009-07-03 @ 12:38:23
URL: http://http:/frazzeh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0