Amine

Hejsan !
idag har jag varit med Amine. (efter skolan)
Vi har haft as kul ! Vi har : Bloggat, Chattat, cyklat, skrattat och en massa mer =)

Iskolan i dag har vi ju målat hela dagen. Man skulle målat "sina" fåglar. Jag har koltrast så det var inte så sårt och måla för den är ju hel svart. (vi målade med vattenfärg)

Varje år är det fotbollsmatch lärarna mot sexorna =) Det blev 6-6 i matchen (iaf lika) så det fick avgöras på straffar =) Läranra satte alla deras straffar (om jag inte mins fel) och sexorna missade alla förutom en.
Jag vet faktiskt inte villka jag hejade på. Först hejade jag på lärana fast när dom ledde hejade jag på 6:orna så att det skulle bli lite roliga och gämnare (stavning)

Lärnarna skulle typ göra en liten avslutning i dag. Efter som sexorna går ut. Våran fröken skulle varit med, men vi skulle ju egentligen åka och kolla på fåglar så då sa hon att hon inte skulle vara med på det. Men sen åkte vi ju inte dit men då hade typ dom redan årnat allt, eller vad det nu va =)
Iaf olika lärare dansade till olika låtar, so hade varit med i melodifestivalen 2009.
Det var fett Nice ! alla stog upp i slutet =)

Mamma kom nyss hem. Oscar och Pappa är på nån avslutning.
Vi ska ng typ äta snart, inte för att jag är så hungrig då men...
Puss

Love you !

haha

Vist är vi snygga ? =)

Jaag, haha

hehe


Kommentarer
Postat av: frida

jag såg er när ni cyklade :)

Kram<3

2009-06-10 @ 18:30:29
URL: http://fridasday.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha aa Xd

SV: okej men hon är blond och är ganska pratid så det kan ju vara hon xd <3

2009-06-11 @ 14:54:37
URL: http://miniadidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0