Angelica

Hejsan !
Idag skulle jag vara med Linda =) men jag hade glömt att jag skulle till gym och sim, med Angelica, Victor och Oscar.
Så förlåt Linda <33

Iaf så hade vi jättekul ! Först så var vi där, medans mamma och Victors mamma var ute och gick. Eller dom gjorde typ aldrig det för det börja ju spöregna -.-
Sen åkte vi till en pizzeria och åt pizza, eller Angelica tog hamburgare.
Efter det så åkte vi och hyrde en film. Vi såg "i taket lyser stjärnorna" Den har jag och Angelica redan sett. Men hon ville se den igen och mamma ville typ också det :P

Så jaa... =)
Snart sak vi gå över till Hasse, Janette och Victor igen. Vi ska typ fika eller nått. Sen klockan 7 så kommer en taxi och hämtar oss till en restaurang.  

Juste på avslutningen var det jätte kul, vi dansade discon och den andra dansen. Det var bara för dom i våran klass och föräldrarna. Sen gick vi in i matsalen där några sexor pratade lite och så sjöng vi lite. Hanna, Linda och Ebba sjöng dersas sång. Eller det var Ebba och Hanna som hade skrivigt den men Linda fick typ vara med ;) Jag flimade faktiskt lite när dom var där uppe. Fast inte när dom sjöng deras sång : / 

Imorgon får vi se vad jag ska göra. Jag skulle typ göra nått med Linda, eller det är inte bestämmt men jag skulle typ ringa henne =)
Eller juste klcokan 1 i morgon är det alagsmatch. Oscars lag ska vara bollkallar och pappa ska ta inträde och sälja lotter. haha.
Men nu måste jag göra mig i ordning.
Puss på er, alla bästa ! ♥

P.sHar tyvärr inga bilder men Linda har lagt in en bild på oss, som jag blev helt muppad på... Men jag antar att jag inte har något och säga =) <33 + att jag la in en bild på henne somhon inte ville ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0